by enyo ; kanksa blir sista enyo-inlägget för i år!

OMG , kan ni tänka er att vi snart tar farväl till det historiska året 2008 och går in på ett helt nytt år, :)
vill bara säga till alla er som har varit vid min sida det här året , ni har gjort 2008 historisk! glömmer aldrig året , mycket nya saker har hänt , både bra och dåliga men jag tackar för allt!
ja men det här kanske blir sista inlägget från mig iår , får se om jag hinner skriva nått mer , men min sista dag på året ser ut såhär: åker till globen och köper svarta klackskor eftersom att jag inte har köpt några än -.- sen efter tror jag att vi åker till flempan sen tar vi och åker till nån , klara tror jag det blir fixar oss , stressar oss och rullar iväg till middagen i hötorget och börjar äta vår goda mat :D efter det får vi se vilken fest det blir , något tipps ? jaja iaf sen vid 12 slaget går vi in på ett facking nytt år!!!! :D haha fattar inte hur det här året kan ha rusat iväg så fort , får se hur 09 blir då . Men ska sluta det här kanske-sista-enyo-inlägget-för-i-år (: tack alla för ni gjorde 08 historiskt! ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!! / peace n' love från er enyo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0