by enyo ; jullov 2008 - söndag chilldag

Shosan käraste läsare, Idag har jag vart i stan med ziz :D vi åkte runt 15 tiden , stannade där tills det stängde , provade olika klänningar till nyår och sånt (: hittade några söta, antingen ska jag ha en lila klänning med lila klack , eller så har jag en röd klänning med röda klack till , får se vad det blir . Jag köpte lite saker där i stan , så kom hem för ca 1 timme sen. Nu ska jag åka och möta simona, vi får se vad vi hittar på men tror vi bara ska hem till klara och chilla där om hon inte skulle på bio . annars får vi se vad kvällen bjuder på :) / återkommer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0