by enyo ; jullov 2008 - måndag

hej sötisar :)
ja jag kom precis hem eftersom min mami var lite på flipp humör , jaa.. undra varför(?) så åkte hem rätt tidigt, men när jag kom hem sov hon ändå.. menmen var endå rätt trött .
 Idag åt jag först med ziz i årstaberg medans ameyo var ute och snackade med jordan i hundra år! sen åkte vi till skärholmen, tittade runt på julklappar och kläder och sånt med simona ziz o ameyo , var där ett tag . sen var vi i stan och efter det åkte ja o anna till simona , stannade där en liten stund sen var vi tvungna att rulla hemåt.. / men jag återkommer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) jullov snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0