by enyo : jullov 2008 - första dagen blev såhär :

ja skönt med lov!
det började med att jag vaknade vid 1 tiden, mötte freddy i stan vid 4 tiden. Vi tittade runt "ögonshoppade" , såg lite fina kläder som jag ville köpa, efter ett tag kom kimberlie med sitt dåliga humör. Haha först var hon skit sur, eller hon kallar det att vara trött :) men sen taggade freddy hem, skulle typ äta så var kvar med bim. Efter ett tag blev hon på bra humör. Shanice kom till oss, vi satt där på BK. Yo satt där med oss ett tag, haha han är största inbjudarenXD anna kom vid 7 typ, vi alla åt . Gick upp till lava(kulturhuset) var nån sak/fest där, det var chill där :D vid halv 11 taggade vi till en annan fest, abel & abels fest typ, i solna. Den var helt död först , men mot slutet började folk hypa, festen var sådär. Så nu sitter jag här hemma, kom hem för inte så länge sen, skittrött -.- har ingen aning om vad som händer imorn , men vi får se . Och alla , det är bara att hojta om ni vet nått roligt som händer :D  haha oj , serman på. anna hann skriva före mig idag, märkte det nu , vi kanske skrev  liknade menmen , ska sluta skriva nu så jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0