by enyo ; Helg igen, 5 skoldgr kvar tills jullov! :D

Hejsan alla :) skrev inte igår , var alldeles för trött för det!
Men ni hörde ju att M3 var dom 3 pepparkakorna i luciatåget , hahaha luciatåget var det keffaste ever!
vi hade ju inte ens repat , så ena sekunden var det nästan ingen som sjöng, andra sekunden sjön typ alla helt olika XD asso det var kaaaos. Folk snackade t.o.m medans dom stog där med deras ljus haha . Jaja jag fick iaf mitt mvg i terminsbetyg i musik :) , sen fick vi veta matten , haha har bara G, är skit keff på matte! Sen har vi inte fått veta något mer betyg än. Sen efter skolan igår åkte jag och bim till stan . Efter åkte vi till frysen , det var 08-match , vi var där med mrwet urcil o dom där . urcil ska självklart alltid jiddra med mig haha , så "jag döda henne till slut" hahaha XD
efter det åkte jag och mötte anna, sen far vi iväg till tallkrogen där stella hade fest , Det blev lite kaos där så den slutade rätt tidigt, efter det var vi med några killar, sen rullade vi hemmåt :)
Idag har jag ingen aning om vad som händer . Någon som vet något roligt som händer idag ?
kanske åker på kryssning med simet :) annars får se vad som händer, så ni får veta det senare. Måste ta och avrunda här så jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0