by enyo ; halv studiedag idag (:

hejhej , idag vaknade jag typ halv 8 , lite för sent för att komma i tid till skolan egentligen . Först tänkte jag skippa och gå till skolan eftersom vi bara skulle ha 3 lektioner, men det är bara onödigt , eller hur ?
så jag hoppa upp ur sängen (duktigt! hihi ), palla inte fixa mig te . ser alltid helt lost ut i skolan XD
så jag tvätta mig och sånt , och bytte om , sen rusade jag iväg . jag kom faktist i tid! :D (nästan då) eller om danna (idrottsläraren) såg att jag kom några få min försent , skriver han frånvaro , så jag få se på hejhem lappen om han märkte det (:  vi var typ bara 8 i klassen idag , haha skit tooomt . nästan alla tjejor var på handbollsmatch, förut jag bim jossan, elin och julia . sen var alla killar "sjuka" förutom pontus, filip o kobbi :P
jaja , efter de gick jag o bim hem till rosita i dalen .  var typ där från 12 till 4-5 . Rosita  fixade mitt hår .
shanice kom . hon satte igång och börja baka sin jävla K-L-A-D-D kaka , ni anar inte hur K-L-A-D-D-I-G den blev! haha lite för övedrivet . hon tog ut den för tidigt , haha sen vid 5 tiden kom ja hem . Det var nästan hela min dag ,

yaya , får veta mer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

haha rosita gör två flätor på bim :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt design brudar! Hoppas allt är bra med er :D <3

2008-12-04 @ 19:00:39
URL: http://allaboutmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa bilderna från matchen

2008-12-04 @ 19:07:50
Postat av: Anonym

visa bilderna från matchen

2008-12-04 @ 19:08:23
Postat av: enyo

haha tack malin (a)

matchbilderna kan ja inte lägga upp , tyvär. eftersom aishas kamera som vi tog bilderna med är traaasig :( så dom kommer inte upp ..

2008-12-05 @ 08:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0