by enyo ; ÄNTLIGEN LOV!

alå sötisar :) nu är det äntligen lov, for real, så jävla skönt!
jaa, så den här dagen började med att vi började kl.halv 11 , skitskönt , höll på till 12 typ . körde några lekar eller var det var och tillslut fick vi våra betyg. Lite läskigt men sen var det slut på skolan det här året :D så M3 åkte till stan efter skolan. haha dagen har känts fett lååång så kom inte ihåg vad som hände där XD ursäkta mitt minne , men iaf .. ajuste jag följde ju med anna till frissan, efter det åkte jag hem och där var ameyo med urcil och cecile, haha alla vet hur jag o urre håller på (dödar varandra) så det höll på ett tag. Jaja iaf, jag stannade där hemma och chillade ett tag , åkte & mötte anna igen i stan lite efter det åkte vi till skärholmen där kompisar skulle uppträda men vi missade dom XD och kära dayhana var där, fick chock . det var skitlänge sen man såg henne! så det var fett roligt att träffa henne ,  men annars var det fett tråkigt där så vi åkte hem till klara :) chillade där, haha som sagt skitmysigt hus! så vi snackade o sånt där , jag anna klara och elsa (hennes syster) sen åkte jag hem bara , kom hem för inte så länge sen men ska avrunda här. Så jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0