by enyo ; TJINGELING!

skrev inget igår hur min dag blev . men vi åkte ju till stan hittade 1 tröja och 2 klänningar faktist (:
sen efter hade jag chillkväll med klara hon slagga här . haha vi var lite på bushumör så vi busade lite , hahah skitkulfaktist (:
sen på natten kom ameyo o jordan in till oss , så vi chillade och sånt bara . det var allt . Idag ska jag åka in till stan nu snart . vi håller på att fixa oss sen är simona påväg hit . tror kimbelie också ska följa med men hon har inte hört av sig . jaja, ska ta och messa henne , så vi åker in och tittar runt lite . sen får vi se vad som händer efter // men jag återkommer med enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0