by enyo ;Shooo brää :), läs om ni vill

Zuup, mina/våra käraste bloggläsare . 
Dagen började med träning i huddinge (friidrott) vi hoppade höjd, skit länge sen jag gjorde det c(:
sen lektionerna idag var ganska lugna eftersom det inte var så många där idag , tjejorna hade match de va därför .
men efter skolan , ahaha det började med att killarna tog bims skåpnyckel så hon inte kunde låsa det , sen när hon är där borta och "dödar" dom , ska pontus självklart smälla igen skåpet så det inte går o låsa, men det fixade sig till slut . men sen ska jag leka smart och hålla för dörren för pontus, medans anna tipsar mig att springa för livet istället. haha det tog typ 1 sekund för han att få upp den eftersom han är så jävla stark , hinner springa några steg och sen hoppade han på mig , efter det dog jag typ :S haha sen efter en lite stund leker vi smarta , jag anna och bim ska försöka hoppa på han , men det var typ bara anna o bim som gjorde det , men till sist försökte jag oxå och han döda mig åter igen!
efter det åkte vi in te stan för att köpa pepparkakskläder, hihi M3 ska vara dom 3 pepparkakorna imorn på luciatåget, haha :D jaja ska sluta skriva nu , det blev lite för mkt idag oxå så jag återkommer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0