by enyo; 1 december, inte långt till JUL to the LOVET!!!! :D<3

omg , man börjar känna känslan av jul fifan , folk har börjat pynta så vacker, julkalendern har börjat visat (fast såg inte de då men ändå) mami har bakat lussebullar och köpt glögg mmmmm , smarrigt . haha älskar glögg :D
aja , haha ska berätta om min första december dag .
vaknade med värdens huvudverk, men gick till skolan . hade ju so provet idag -.- gick inte så jätte bra m var helt lost. får se vad jag får för resultat då .  snart får vi ju veta våra betyyyyyyyyyyyyyyd :D läskiigt . och snart är det facking nytt år :D 
vad ska alla göra på nyafton då ? (:
jag ska iaf vara med alla flickorna först :) vi alla ska pimpa upp oss, sen gå och äta på fin resturang. sen ut och festa broor! :D haha det kommer bli nice .
jaja var i skolan , inget speciellt hände typ. Efter det åkte jag hem för det var igentligen min dag att passa småsyskonen, så jag gick och hämta dom från skolan, och gjorde lite mat åt dom. Men sen kom emma hem så eftersom hon skuklle vara hemma kunde jag åka till frysen och titta på 08-matchen mot planja, dom förlorade :( dom gav typ upp i slutet, sen åkte vi hemåt, eftersom klara är så retarded så missade hon att gå av på sin station(kärtorp) så jag följde med henne till skarpnäck och sen åkte hem igen. kom hem för inte så länge sen. bilder från idag (matchen)kommer senare.
ja de va min dag de , nu ska jag sluta skriva ,så ni får veta mer om enyos ( vill säga enyo the KINGs ) liv snart igen. Peace n' Love to Ya'll <3

in school :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0