by anna:

allåååh :)
jag orkade inte skriva igår som jag sa att jag skulle. föörlååt (a) men jag skriver idag istället.
i förrgår åkte jag ju till sjukhuset och kollade upp min astma, vi var där i två timmar -.- som tur var visade dom tom & jerry och ige age på tv :D jag fick typ andas in någon medicin i gasform 2 ggr. (jag blev helt snurrig i huvet), och ta en suuuuperäcklig medicin. det var typ den hemskaste medicin jag någonsin tagit !
vi kom hem vid midnatt så jag hoppade över skolan nästa dag.
idag har det inte hänt något speciellt alls, jag gjorde matteprov. blev chockad över hur snabbt jag blev klar. brukar alltid sitta kvar till sist men idag gjorde jag provet på 35 min :O
aja, jag märker hur dåligt det här inlägget blir så jag avrundar nu. vill inte att det ska bli sämre.
laaaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0