by anna: näst intill perfekt skoldag

allåjsan.
som ni ser på min rubrik så var skoldagen idag näst intill perfekt ! :O
det kan man inte tro va ? men så är det ;D
dagen började med profiltid där vi nästan inte gjorde någonting, eftersom vi var trötta. istället var det "all eyes on gusten ". en kille på 8 månader som inte kan prata , och knappt fattar något gör hela profilen rolig. skummt.
efter det hade jag, & de som går på spanska i min klass, håltimme. då gick vi till datasalen med svengelskagruppen och chillade. efter det var det mattelektion, då några gjorde kompletering och de andra ritade pyramider, eftersom att vi är klara med allt vi ska göra den här terminen. jag satt mest och pratade med algeman & pontus & räknade några tal för att vara lite duktig.
sedan bar det åt till musiksalen. där vi inte heller gjorde så mycket förutom att prata, men det var den lektionen som inte gjorde hela skoldagen perfekt utan näst intill perfekt. vi fick nämligen veta att vi inte skulle få MVG på musiken fast vi hade vart med på lucian och fått mvg på musikprovet ! jävla skolledningen hade bestämmt det, och vår musiklärare hade nästan fått sparken för att han gav så många mvg. fucku, i need ma 5 points ?!
efter musiken hade vi ingen slöjd (vilket också var dåligt), men istället fick vi dra till datasalen (IGEN). där slutade det med att jag & enyo skapade en trend och hela, och då menar jag HELA, klassen satt och spelade crazy taxi på facebook ! hahaha, galet roligt !
vår klass är unik, fyfan när vi ska splittras ..
jaja, den dagen den sorgen.
laaaaaaater <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0