by anna: jullovslördag

shoooosan världen !
nytt blogginlägg till folket dåra.
idag började min dag med inslagning av paket, vi hade nämligen julklappsutdelning på träningen. alla skulle köpa något för högst 20 spänn (20 spänn!?). jag köpte TVÅ hela chockladkakor OCH 1 chipsburk ! tänka sig vad mycket man kan få för 20 kr på lidl ! :) direktimporterade saker höhö, men goda. själv fick jag ett par söta örhöngen (:, tack.
själva träningen gick pissdåligt, vet inte varför. trött kanske, jag skyller på tröttheten. men nu ääääntligen har vi lov ! kanske kan vila ut mig lite.
efter träningen, gick jag hem. när jag var klar drog jag till bk och käka med enyo, kimberlie & shanice (RIKTIG HATKÄRLEK TILL BURGER KING SOM SNOR MINA PENGAR). dom hade satt upp en liten plan där dom skulle gå ifrån mig när jag åt (?). men smart som jag är förstörde jag den. lite onödig info, men tyckte det behövdes sägas.
sen var det lava som gällde, vi hann vara där en kvart. sen blir det bråk. någon kille som jiddra med shanice, otur för han att levi (hennes storebror) stog brevid henne. himla osmart ! höhö, but i don't complain, i like action..oftast.
efter ett tag drog vi till abel & abels fest, haha. roligt tycker jag. abel & abel. det var mycket folk där, men det var inte så där jätteroligt. jag var ändå helt död så vi satt mest där och kollade på alla människor, snackade, chillade bara. ändå bra lokal, inte massor nattvandrare som ska titta in stup i kvarten.
vi rullade hem efter en timme eller så, och nu är jag hemma ! (:
jag orkar jag inte skriva mer, och ni orkar antagligen inte läsa mer. så..
laaaaater <3

ps. mitt hår är kort ;/ (;  <3



Kommentarer
Postat av: iiman

Går du på dans? :)

2008-12-25 @ 14:49:30
URL: http://iimans.blogg.se/
Postat av: anna

ja, eller terminen är slut (a) (;

2008-12-27 @ 11:28:32
URL: http://mtrees.blogg.se/
Postat av: iiman

Vart nån stans går du? =D <3

2009-01-01 @ 23:07:54
URL: http://iimans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0