by anna: deprimerande

jag har tråkigt så jag ska spå min framtid lite utifrån hur väl jag känner mig själv...
jag ska checka varje dag & se om jag är synsk på riktigt (:
23/12 : paniiik julshoppa sista
24/12 : julafton - glad (men ont i benen)
25/12 : juldagen -  lite sur över att julafton redan är förbi & pillar på julklappar om & om igen
26/12: shoppa lite MELLANDAGSREA
27/12: shoppa lite MELLANDAGSREA
28/12: shoppa lite MELLANDAGSREA
29/12: köpa nyårsklänning (iaf tänka att jag ska göra det)
30/12: hysterisk måste verkligen köpa nyårsklänning
31/12: nyår - jippie ändå lite smått galen av att tiden går så snabbt
1/1: pusta ut
2/1: ekoooooooo i plånboken
3/1: panik, snart skola
resten av månaden: önskar att jag hade tänkt lite ekonomiskt

- jag hoppas att jag inte känner mig rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0