by anna: chill söndag as usual

alååsan.
idag har jag handlat lite på rean.
ett par skor för 199 kr & så gjorde jag ett impulsköp på Gina Tricot (89 kr) några minuter innan stängningsdags. jag ryckte åt mig en fin kofta & höll tummarna att den satt bra på. det gjorde den också (: så gjorde jag även med mina jeans jag köpte häromdagen. dom var lite tajta & för korta, menmen vem bryr sig med lite vilja får jag på mig dom & om jag har converse eller uggs så ser man inte att dom är för korta :D smartsmart. efter det drog vi (M3 & simona) hem till simona & chillade. vi fastnade framför datorn, på youtube rättare sagt, vad vi kollade på där får ni inte veta. (INTE porr !) höhö.
menmen, jag måste tvinga mig till att sova nu för jag ska upp tidigt imorgon. NIO ! -.-

one löööv
laaaaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0