by anna: aströöööött

jag känner mig som en livs levande zombie !
kom precis hem, har varit på the wave med tjejorna. det känns som jag har gått 1500000 mil med mina ben, har tappat 15000 ton sten på mina fötter, har vandrat i öknen och inte drukit på en vecka, låtit någon skrika med en megafon i mina öron och min hjärna är så trött att det känns som att jag har  räknat matte i 17000 dagar. och ändå var jag inte så hypad där.. :/
ja, så går det när man heter anna, men det var kul iallafall (som tur var) 
nu ska jag sova i min sköööööööööööööööna sääääääng !
jag laddar upp bilder när jag har fått dom av bim' (obs. det kan ta ett tag)
om jag inte skriver imorgon har jag antagligen inte vaknat än.. !
godnatten <3

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah jaa anna vi fattar att du är trött :D <3

2008-12-07 @ 18:37:00
URL: http://fannywesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0